پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00016:00 - 1398/09/26

افزایش حقوق کارمندان از محل اعتبار همسان سازی حقوق بازنشستگان!/بازنشسته ها چه می شوند؟

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات در مجلس پیشنهاد داد برای تعیین افزایش حقوق در سال ۹۹ کمیته‌‌ای مشترک دولت و مجلس تشکیل شود.

کارگر آنلاین:حمیدرضا حاجی بابایی عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات در مجلس درباره میزان افزایش حقوق در لایحه بودجه سال 99، گفت: بودجه سال آینده انقباظی است زیرا کشور در سال 99 با کمبود منابع روبه‌رو بوده و دولت نیز از این کمبود گلایه‌مند است.
 


نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی افزایش 15 درصدی حقوق در سال 99 را اقدام نادرستی خواند و پیشنهاد داد: کمیته ای مشترک میان دولت و مجلس تشکیل شود تا این کمیته میزان افزایش حقوق را با توجه به ارتقا معیشت کارمندان تعیین کند زیرا در سال جاری برای افزایش حقوقِ حقوق بگیران کشاکش بسیاری میان دولت و مجلس وجود داشت.
 


وی با بیان اینکه کارمندان و 80 درصد اعضای هیات علمی وضعیت مناسبی از نظر دریافتی ندارند، اظهار کرد: می توان منابعی که برای افزایش 15 درصدی حقوق کارمندان و 6 هزار میلیاردی که برای همسان سازی حقوق بازنشستگان در لایحه بودجه سال 99 پیش بینی شده است را تجمیع و عادلانه میان تمام حقوق بگیران توزیع کرد به گونه ای که فردی که حقوق کمتری دریافت می کند، رشد حقوقی بیشتری داشته باشد.
 


عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات در مجلس ادامه داد: افزایش حقوق کارمندان در سال 99 باید پلکانی و در جهت رعایت عدالت باشد./منبع:خبرگزاری خانه ملت

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
پس افزایش حقوق بازنشستگان نیروهای مسلح درسال جدید چی میشه
بازنشسته نیروی انتظامی هستم با رتبه ۱۵ نیمه ماه حقوقم تموم میشه بقیش رو با دعا و صلوات میگذرونیم
آقای بابایی تورو بخدا مثل سال گذشته ماس مالیش نکن ول کن
اگر حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی همسان سازی بشود آنوقت باور می کنیم عدالت اجرا شده با ماهی 500 هزار تومان زندگی می کنیم
آیا همسان سازی برای حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی اجرا می شود با ماهی 500 هزار تومان زندگی می کنیم
پس همسان سازی حقوق باز نشستگان تامین اجتماعی چه می شود
من بازنشسته سپاه هستم سال 85بازنشسته شدم با عروس وبادامادو چندتا نوه بادوملیون حقوق خودتون قضاوت کنید خدارو خوش نمیاد
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین